رژ لب مدادی
لباس و لوازم آرایشی مخصوص بانوان ایران
تاریخ : سه شنبه 4 دی 1397
نویسنده : وحید

 انواع لوازم آرایش لب 

با آرایش لب خود می توانید زیبایی و جلوه چهره خود را دو برابر کنید با استفاده از انواع لوازم آرایش لب می توانید لبی برجسته و زیبا داشته باشید. انواع لوازم مختلف آرایشی لب به صورت مات و براق همچون رژ لب و خط لب در مدل های متفاوتی وجود دارد که شما را با آن‌ها آشنا می کنیم:

  • رژ لب جامد
  • بالم لب (Lip Balm)

رژ لب جامد

رژ لب جامد در انواع متفاوت مات و براق و در شکل‌های مختلفی همچون رژ لب مدادی یا پوکه ای وجو دارد. رژ لب جامد به سبب ماندگاری و پوشش دهی بالایی که دارد دیگر نیازی به تمدید آن نمی باشد و مورد استفاده ی بسیاری از خانم ها به ویژه دختران جوان قرار گرفته است.

بالم لب

بالم لب (Lip Balm) از جمله لوازم آرایشی مهم و کاربردی است که بیشتر به عنوان نرم کننده لب استفاده می شود. در برخی موارد بالم لب دارای فرمولاسیون رنگی می باشد که در این صورت علاوه بر این که دارای خاصیت نرم کنندگی است، زیبایی و جلوه ای طبیعی و درخشان را به لب های شما می‌بخشد.

خط لب

با استفاده از یک خط لب با کیفیت و خوب می توانید از پخش شدن رژلب جلوگیری کنید و لب های خود را بسته به نوع و مدل استفاده خود کوچک و یا بزرگ کنید.

رژ لب مایع

رژ لب مایع در انواع متفاوت مات و براق وجود دارد. از ویژگی بی نظیر رژ لب مایع ماندگاری بالای آن می باشد که به سبب ماندگاری بالایی که دارد بیشتر مناسب برای خانم های شاغل می باشد. رژ لب مایع مناسب برای خانم هایی است که دارای لب های نازک و باریک هستند که با استفاده از رژ لب مایع می‌توانند لب خود را برجسته کنند.

 

برق لب

برق لب در انواع رنگ های زیبا و همچنین به صورت بی رنگ وجود دارد که تنها برای براق کردن لب استفاده می‌شود.

 

رژ لب مدادی

رژ لب مدادی با توجه به سر کلفت و روغنی که دارد به راحتی بر رو لب کشیده شده و لب را برجسته و حجیم نیز می‌کند. رژ لب مدادی رنگ مات و جذابی را به لب های شما می‌بخشد. با توجه به کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد امروزه بشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: رژ لب مدادی , لوازم آرایشی لب , خط لب ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
مقالات در باره مزون ها و انواع لباس زنانه